divendres, 11 de març del 2011

VISITA A 2D2DSPUMA

Ahir vam anar a Barcelona la meua dona i jo a visitar per primer cop la cerveseria 2D2Dspuma.
Vam arribar que ja era bastant tard, cosa que formava part del pla, ja que així ens vam poder quedar a sopar i tastar alguna Ale allà mateix ja que hi érem.
M'agradaria dir que el millor va ser la botiga (amb una selecció de cerveses intimidadora pel bon criteri i coherència), les cerveses que vam beure al bar (bàsicament diverses Mikkeler) o les increïblement bones patates amb salses... però no, crec que al final el més interessant va ser la gent que hi ha al davant del negoci.
Vivim una època en què podem comprar qualsevol cosa per exòtica que sigui i en uns dies la tenim a casa per tant crec que en molts negocis especialitzats la clau (o una de les claus) de l'èxit radica en la gent que hi ha al darrere i no només en el producte. Almenys, per a mi, això marca una diferència.
En aquest cas, em refereixo a la Susana, propietària, que estava a la botiga i amb qui vaig poder parlar una estona sobre cerveses i cervesers i em va fer de guia entre les cerveses anglosaxones i nacionals que tenia (crec que al final vaig sortir amb una bona selecció de coses que encara no havia tastat... fins i tot vaig comprar una lager!). Vam parlar d'algunes cerveses en concret i d'alguns panorames cervesers nacionals en general i, després d'una estona de conversa, em vaig adonar que si encara no ens havíem discutit era possiblement perquè coincidíem bastant en tot. Al final em va regalar dues caixes d'ampolles buides per als meus experiments casolans, però no va dir res al respecte, i per tant no em vaig adonar fins que vaig arribar a casa i vaig veure el tiquet! Moltes gràcies des d'aquí!
2D2Dspuma és un lloc totalment recomanable, tant per comprar com per beure. Jo hi tornaré tan aviat com pugui, va ser un lloc on m'hi vaig trobar molt a gust, però abans m'he de beure algunes de les joies que em vaig emportar cap a casa.

2 comentaris:

  1. Gran cerveseria. Sempre que m'han recomanat alguna cosa ho han fet bé, descriuen molt bé el tipus i el gust de les cerveses, tipus, etc i que consti que sóc una aficionat sense grans coneixements.

    ResponElimina
  2. Jo, per mi, la millor botiga del país de les que he estat fins ara.
    Per gaudir de la cervesa no cal tenir grans coneixements i, la veritat, s'adquireixen bevent o sigui que cada dia millor :)

    Benvingut al blog, Anònim!

    ResponElimina