divendres, 11 de març del 2011

DESIGNING GREAT BEERS DE RAY DANIELS


Avui he anat a visitar la gent de Cervesa Artesenca per comprar alguns ingredients per als meus experiments imbebibles. Entre maltes, llúpols i llevats, he decidit comprar també el llibre Designing Great Beers de Ray Daniels.

Avui mateix començo a llegir-lo, però de moment fa molt bona pinta. Ja us diré alguna cosa quan l'acabi!

PS: D'aquí un temps comentaré la Cream Stout de St. Peter's. Avui m'he begut una ampolla que vaig comprar a 2D2Dspuma, però de moment no em puc resistir a dir que és INCREÏBLE!!! També vaig beure ahir la primera Bleder que tasto i estava brutal, però no en faré cap ressenya, perquè he decidit que no comentaré cerveses catalanes. Em sap greu dir-ho, però moltes no arriben a un mínim de qualitat ni coherència i crec que comentar-les em portarà més enemics que amics. A banda, crec que a Catalunya s'està coent un moviment cerveser que pot resultar en quelcom molt sà i positiu i em sento malament desacreditant el producte nacional. Però també és cert que jo, si una cosa no m'agrada, em costa molt no dir-ho clarament. Així que continuaré bevent-ne i comentant-les només amb la gent amb què les comparteixo. El que em sap greu és que amb aquesta decisió també hauré de deixar de comentar algunes cerveses catalanes molt bones :) Al final, crec que coincidireu amb mi que costa no jutjar amb el mateix barem una cervesa catalana o una d'estrangera si el preu és el mateix, no?

PSS: El post scriptum és més llarg que l'entrada en si :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada