dimecres, 23 de febrer del 2011

2D2DSPUMA


He de reconèixer que encara no he anat mai a la botiga-bar 2D2Dspuma de Barcelona, però els meus espies m'han informat que és del millor del país. Jo quan vaig a Barcelona és per feina, per tant no tinc mai temps per res. No obstant, he decidit que aviat organitzaré un cap de setmana lúdic i la visitaré.

El que fa que vulgui visitar la botiga no són les recomanacions dels meus amics, ni el fet que pugui comprar coses que no puc comprar aquí si faig cas de l'enorme i ben dissenyada carta que tenen. Ni el fet que és evident que és el cor de la cultura cervesera al pais. No. Totes aquestes coses hi compten sense cap dubte però jo tinc ganes d'anar-hi des que vaig descobrir el seu blog. Em sembla que l'opinió de la seua propietària és una de les veus més rondinaires i alhora divertides, realistes i de peus tocant a terra del panorama cerveser i cervesaire català. Jo, la llegeixo... i això és molt. Ja sabeu que jo sóc dels que miren els dibuixos i es salten el text.

Com deia, no he anat mai a 2D2Dspuma, però hi penso posar remei aviat. De moment, afegeixo un enllaç al seu blog.

2 comentaris:

  1. macho, o cambias el color del fondo o el color de la fuente, porque esto no hay quien lo lea (que no te lo digo por el idioma, ojo, que a mi el catalán me encanta, lo entiendo casi todo y por si a caso, un traductor al castellano cojonudo) ESTO ES DAÑINO PARA LA VISTA.
    Eso o que en el fondo no quieres que nadie lea tu blog

    ResponElimina
  2. Joder, pues no me había dado cuenta, pero tienes razón, en el fondo lo que quiero es que nadie lea mi blog.

    Bienvenido!

    ResponElimina