dissabte, 26 de febrer del 2011

GASTANT EN HISTÒRIA, PINGÜINS I CUIRASSATS ALEMANYS

Avui m'he gastat molts diners.


Anava a comprar unes cerveses, hem acabat parlant amb el propietari de la botiga de les cerveses de BrewDog i, quan m'ha dit que tenia la Tactical Nuclear Penguin i la Sink the Bismarck li he dit que me les emportava... La peculiaritat d'aquestes cerveses és que tenen respectivament 32 i 41% d'alcohol i que han sigut les primeres cerveses a assolir aquestes xifres.
No he preguntat el preu fins anar a pagar i els meus remordiments m'han fet deixar algunes de les altres cerveses que m'emportava... però he mantingut aquestes. Han costat molts diners... més de 100 euros les dues juntes. Dues ampolles de 33cl.
Però em sento bé. A més, no me les penso beure. I no és que em facin por. I no és que cregui que no siguin bones. I no és que sigui un friki. O sí. Però en qualsevol cas, és que tinc la sensació que he comprat part de la història de la cervesa i com a bon cervesòfil, fa goig tenir-les a casa.
PS: Menteixo. Me les penso beure al llarg d'aquest any... tot és trobar el moment adequat :P M'encanta l'embolcall de la Sink amb el 41% escrit a mà i el tap per si no te l'acabes...


Tactical Nuclear Penguin from BrewDog on Vimeo.


Sink the Bismarck! from BrewDog on Vimeo.

1 comentari: